15 Ocak 2018 Pazartesi

DAX SUPERGRO


     DAX SUPERGRO
Mercek altına yatırdığım ürün  dax supergro ,içerisinde vazelin, parfüm, tatlı badem yağı, avokado yağı, ayçiçeği yağı, buğday yağı, aspir yağı, fıstık yağı  gibi içeriği yağlardan oluşan baktığınızda katı  kıvamda tıpkı vazelin kıvamında olan ,elinize aldığınız an yumuşayan, hatta sıcak ortamsa akışkan bir hal alan bu hoş kokulu ürün yıpranmış açıcı ve  boya sonrası uçları kopma durumuna gelen saçlarımı toparlamak için denediğim üründür.                Malum saçlarını şekilden şekil e sokan biz kadınlar saçlarımızı yıpratsa da bazen bu duruma razı olup sonrasında arayışa giriyoruz. Az miktarda elimize aldığımız ürünü sadece saç diplerine masaj yapıyoruz zaten hemen yayılıyor eriyerek o yüzden abartmadan kullanıyorum  haftada iki kez kullanmaya çalışıyorum yaklaşık dokuz ay gidiyor bir kutu (198g) kişiye ve saç uzunluğuna göre değişiklik gösterir tabi ki.                                                    Ürün saçı yumuşatıyor yıpranmış uçları onarıyor haliyle sağlıklı saç daha çabuk uzamaya başlıyor. Kullanan kişilerde duyduğum en sık şikayet şampuanlama sonrası  saçtan arınmayan yağlı görüntü ben bunu kendi bulduğum yöntemle çözdüm, maskeyi yaklaşık bir saat saçımda beklettikten sonra bir pet bardağı sıcak suyun içine şampuan ilave ederek karıştırıyorum önce bu karışımı tüm saça yayıyorum tıpkı maskeyi uygularken saça uyguladığım gibi, duruluyorum sonrasında iki kez şampuanlıyorum bittiğinde kolay taranan yumuşacık saçlarınız sizinle..
Dax supergro Gratis ,Watsons ve Migros ta bulunmakta fiyatı kampanyalara göre değişiklik göstermekte.
Umarım kararlarınıza bir nebze ışık tutabilmişimdir, hoşça kalın sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

VFX PRO FONDÖTEN VE BAZ

Bende merak uyandıran kullanmak için elimdeki ürünlerin bitmesini beklediğim Türkiye'de üretildiğini ve 'helal sertifikalı ' old...

Populer Yayınlar