19 Ocak 2018 Cuma

Dermokil Special

Mercek altındaki bugünkü ürünümüz Dermokil special olacak. Bu aralar mevsimsel etkilerden dolayı cildimin temizlenmeye ihtiyacı olduğunu düşündüm .Migros ta dolaşırken dikkatimi çeken denemek için aldığım ürünü sizlere anlatmak istedim .
Yüzüme maske uygularken sürdüğüm kalınlık tabası ile aynı şekilde sürmeme rağmen biraz geç kurudu hatta birkaç yerde hala kuruma gerçekleşmediği için o bölgeler soyulmadı ılık su ve peçete ile temizleye bildim .
Uygulama boyunca ferahlık hissi veriyor, sonrasında  bir miktar yanma ve kaşıntı oldu. Cildimde siyah nokta yok o yüzden bu konudaki başarısına değinemiyorum. Öte yandan evet ölü deri temizlemede etkili, uygulama sonrası yumuşak bir cilt buluyorsunuz .
Maskeyi soyarken yolunan tüyler ..:) ve sonrasında yüzümde gördüğüm kızarıklık beni korkutsa da bir süre sonra kayboldu, maskeyi cildimden temizleyip yıkadıktan sonra  uyguladığım ev yapımı nemlendirici kremimi (buradan) cildimin adeta içine çektiğini hissettim .
Sonuç elimdeki ürünü bitene kadar kullanırım  ve sonrasında almam büyük istimalle aranızda bu ürünü kullanan var mı ? Sizin gözleminiz nedir ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

VFX PRO FONDÖTEN VE BAZ

Bende merak uyandıran kullanmak için elimdeki ürünlerin bitmesini beklediğim Türkiye'de üretildiğini ve 'helal sertifikalı ' old...

Populer Yayınlar